Osnovnoškolski odgoj i obrazovanje po posebnom programu
Upis učenika u školu uvjetovan je socijalnim indikacijama i teškoćama zbog kojih učenici ne mogu funkcionirati u redovitom školskom sustavu. Uz primarne intelektualne teškoće kod svih učenika je prisutno više drugih teškoća. Najčešće su: poteškoće u govoru i glasu, tjelesna oštećenja, Sy Down, epy, neurotski razvoj, dysfunctio CNS-a, hyperkinetski sy., emocionalni poremećaji u ponašanju, odgojno-obrazovna zapuštenost, mješoviti poremećaji u razvoju i drugo.
Osnovnoškolskim programom obuhvaćeni su učenici sa lakim i umjerenim intelektualnim teškoćama. Učenici se školuju prema članku 8. (od 1. do 8. razreda) i 9. (odgojno obrazovne skupine).
Posebni program uz individualizirane postupke
Posebni program uz individualizirane postupke namijenjen je učenicima sniženih intelektualnih sposobnosti u dobi od 7. do 16. godine života koji se školuju prema članku 8. Pravilnika o osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (NN 24/2015.).
Određuje se učenicima koji s obzirom na njihovo funkcioniranje uvjetovano vrstom teškoće i/ili postojanje više vrsta teškoća ne mogu svladavati redoviti program uz individualizirane postupke ili redoviti program uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke.
Provodi se u posebnim razrednim odjelima od 1. do 8. razreda i priprema učenike za pohađanje srednjih strukovnih škola po posebnom programu za stjecanje zvanja u nekom od pomoćnih zanimanja.
Posebni programi za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada uz individualizirane postupke
Posebni program za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života i rada uz individualizirane postupke provodi se u odgojno-obrazovnoj skupini kao dio obveznog osnovnog obrazovanja. Cilj programa je, s obzirom na funkcionalne sposobnosti učenika, osposobiti ih za najjednostavnije aktivnosti svakodnevnog života i rada. Program se provodi od 6. do 21. godine života.
Učenik završnog razreda osnovnoškolskog posebnog programa uz individualizirane postupke, ako nije u mogućnosti nastaviti srednjoškolsko obrazovanje po posebnom programu, može nastaviti osnovno obrazovanje u posebnom programu za stjecanje vještina za svakodnevni život i rad uz individualizirane postupke. Ovaj program traje najdulje do 21. godine života, odnosno do kraja školske godine u kojoj učenik navršava 21 godinu.
Organizacija rada
Stručni odgojno-obrazovni rad odvija se u jutarnjoj smjeni kroz 5-dnevni radni tjedan.
U okviru programa odgoja i obrazovanja provode se programski i organizacijski oblici djelovanja predviđeni za škole, program “Eko – škole” i “Učeničke zadruge“.
Planski, vezano uz godišnja doba i prigodne datume i događanja, odvija se program izvanučionične i terenske nastave.
PROGRAMI
UPISI
KALENDAR RADA ŠKOLE
RASPORED ZVONA
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.